Gesticot manual si documentatie
Management coduri de access
Codurile de acces reprezinta cele 4-5 cifre pe care un utilizator le tasteaza inainte de a efectua un apel in afara firmei.

Aceste coduri ar trebui sa fie cat mai greu de "descifrat" de colegi adica nu trebuie folosite coduri de genul: 1111, 12345, etc.

Fiecare cod trebuie sa fie unic deoarece codul reprezinta persoana astfel convorbirile persoanei in cauza poate fi urmarit cu exactitate.

Aceasta sectiune contine 3 optiuni majore:

Cod de acces nou
In aceasta subcategorie se poate crea un cod de acces nou (adica se poate atasa un cod de acces unei persoane dintr-un departament si o firma). Dupa introducerea numelui si selectarea departamentului si a firmei codul acestui utilizator va fi afisat. Este singura pagina in care codul unei persoane va fi vizibila.


Stergere utilizator
Dupa alegerea utilizatorului si confirmarea operatiei, persoana atasata unui cod de access si convorbirile acestuia vor fi sterse definitiv din baza de date.
De obicei aceasta optiune se foloseste in cazul in care o persoana paraseste o firma definitiv iar in acest caz este bine ca datele si convorbirile sa se tina o vreme pentru a fi sigur ca nimeni altcineva nu foloseste codul persoanei in cauza si/sau pentru a nu avea discutii ulterioare referitor la convorbirile efectuate.

Management utilizatori
Aici se pot schimba diferite proprietati ale unui utilizator cum ar fi departamentul, firma, etc.

3.2.2 Setari perioadeIndex3.2.4 Management utilizatori